понедельник, 16 июня 2014 г.

Навэнна, літанія і малітвы да МБ Міласэрнасці з Вострай Брамы

(з 7 па 15 лістапада)

Дзень першы – 7 лістапада
О Найхвалебнейшая Каралева і Маці Міласэрнасці, вядомая цудамі ў Вострабрамскім абразе, вітаю Цябе. Я падаю на калені перад Тваім святым Вобразам. Пакорна прашу Цябе, распалі маё сэрца любоўю і выпрасі мне ласку вытрывання ў служэнні Табе і Твайму Сыну, Езусу Хрысту, каб з Тваёй дапамогай я мог выканаць волю Божую і дасягнуць вечнага шчасця!
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень другі – 8 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці і Валадарка свету, якая ў Вострай Браме адорваеш вялікімі ласкамі ўсіх тых, што да Цябе звяртаюцца, я вітаю Цябе любоўю ўсяго стварэння і пакорна прашу Цябе, выпрасі мне ў Свайго Сына патрэбныя ласкі і адчыні мне браму нябеснай хвалы!
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень трэці – 9 лістапада
Маці Міласэрнасці, Найсвяцейшая Панна Марыя, якая змясціла Свой цудоўны Абраз у Вострай Браме, каб усе маглі яго аглядаць, каб усе прытуляліся да Цябе ва ўсіх сваіх патрэбах як да Маці і Апякункі; я прыходжу да Цябе як сын марнатраўны, пакорна просячы, каб Ты прыняла мяне як Сваё дзіця і даручыла Свайму ўмілаванаму Сыну, Езусу Хрысту.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень чацвёрты – 10 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці, Ты праз Свой святы Абраз у Вострай Браме аздараўляеш хворых і ўваскрашаеш памерлых. Я прашу Цябе, аздараві душу маю, прыгнечаную цяжарам грахоў, каб з Тваёй дапамогай я пазбег вечнай смерці і жыў разам з Табой і Тваім Сынам, Езусам Хрыстом, у вечным шчасці.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень пяты – 11 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці, Крыніца жывой вады, з багацця якой усе могуць зачэрпнуць, падтрымай мяне Сваёй святой ласкай і барані ад небяспекаў гэтага свету, каб з Тваёй дапамогай я шчасліва дайшоў да порту збаўлення.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень шосты – 12 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці і Валадарка ўсяго свету, якая праз Свой святы Абраз адорваеш бязмежнымі ласкамі ўсіх тых, хто да Цябе прыбягае, дапамажы маёй бязраднасці, каб жывучы на зямлі, я сэрцам заўсёды быў у небе і нястомна хваліў Цябе, а гэтым заслужыў ласку сузіраць Цябе і з Табою вечна валадарыць.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень сёмы – 13 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці, ласкавая і шчодрая ў Сваім святым Абразе, вось я, нягоднае і няўдзячнае дзіця Тваё, стаю перад Табою, вызнаючы сваю ўбогасць і мізэрнасць, і прашу Цябе, выпрасі мне ў Свайго Сына, майго найдаражэйшага Збаўцы, Езуса Хрыста, ласку веры, надзеі і любові, каб праз Тваё заступніцтва я дасягнуў вечнага шчасця.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень восьмы – 14 лістапада
Святая Марыя, Маці Міласэрнасці, суцяшальніца засмучаных, я падаю на калені перад Тваім святым Абразом з сэрцам поўным болю. Да каго ж мне яшчэ пайсці ў сваім цярпенні, як не да Цябе, Маці Міласэрнасці? Мяне прыцягвае да Цябе ўлада, якую Ты маеш у небе, і дабрыня Твайго Сэрца. Выпрасі мне ў Бога, Найсвяцейшая Дзева, ласку хрысціянскай цярплівасці, каб я пакорна і з падданнем Волі Божай зносіў усе цяжкасці і выпрабаванні, як узнагароду Божай справядлівасці за свае грахі і, каб выпрасіць ўзнагароду ў жыцці вечным.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.
Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.

Дзень дзевяты – 15 лістапада
О, самая годная Маці нашага Збаўцы! Беззаганная Вострабрамская Дзева Марыя, поўная дзіўнай слодычы і лагоднасці, я падаю на калені перад Тваім святым Абразом і прашу аб Тваёй міласэрнасці. З даверам у Тваю дабрыню і ласкавасць я аддаюся пад Тваю абарону, дзе слабыя знаходзяць моц і падтрымку.
О Вострабрамская Марыя, не пераставай з гэтай хвіліны і да апошняй гадзіны майго жыцця з дабрынёй Свайго Сэрца спаглядаць на мяне з неба. Наведай мяне ў хвіліну смерці разам з маім святым Анёлам Апекуном, маім святым Патронам і Тваім Найчысцейшым Абраннікам святым Юзафам, каб я атрымаў ласку перапрасіць Боскае Аблічча Твайго Сына, якога я так часта зневажаў сваімі цяжкімі грахамі. “Святая Марыя, Маці Божая! Маці Міласэрнасці, маліся за мяне цяпер і ў хвіліну маёй смерці”. Амэн.
Маці Міласэрнасці, выпрасі мне таксама ў Свайго Сына ласку …, аб якой я пакорна і з даверам прашу ў Яго праз Тваё заступніцтва падчас гэтай навэны.

Ойча наш… Вітай, Марыя… Хвала Айцу…
Maці Міласэрнасці – маліся за нас.


Літанія да Маці Божай Міласэрнасці


Кірые, элейсон,
Хрыстэ, элейсон,
Кірые, элейсон.
Хрыстэ, пачуй нас,
Хрыстэ, выслухай нас.
Божа Ойча, багаты ў міласэрнасці, змілуйся над намі.
Сыне Божы, адсланяючы міласэрнасць Айца, змілуйся над намі.
Духу Святы, крыніца любові і міласэрнасці, змілуйся над намі.
Святая Тройца, Адзіны Божа, які праз Свой Провід апякуешся над ўсім
стварэннем, змілуйся над намі.

Маці прыгожай любові, маліся за нас.
Маці Міласэрнасці, маліся за нас.
Маці літасці і ласкі, маліся за нас.
Маці ахвярнасці і дабрыні, маліся за нас.
Маці прысвячэння і служэння, маліся за нас.
Усемагутная Заступніца, маліся за нас.
Захавальніца Божай Міласэрнасці, маліся за нас.
Прытулак грэшнікаў і вінаватых, маліся за нас.
Дапаможніца галодных і прагнучых, маліся за нас.
Сховішча бяздомных і бадзягаў, маліся за нас.
Апякунка ўбогіх і прыніжаных, маліся за нас.
Заступніца ўдоў і сірот, маліся за нас.
Кіруючая Зорка блукаючых і згубленых, маліся за нас.
Заступніца скалечаных і зняволеных, маліся за нас.
Надзея вязняў і самотных, маліся за нас.
Суцяшэнне тых, што ў сумненні і роспачы, маліся за нас.
Апора церпячых і канаючых, маліся за нас.
Умілаваная Дачка Спрадвечнага Айца, пачуй нашыя просьбы.
Маці Адзінароднага Сына Божага, пачуй нашыя просьбы.
Сужонка Духа Святога, пачуй нашыя просьбы.

Праз прывілей Беззаганнага Пачацця, асаблівы дар Божай Міласэрнасці,
выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Звеставанне Ўцелаўлення Сына Божага і ўдзел у збаўчым плане Божым, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз наведванне Святой Альжбеты і праслаўленне ў Яе доме песняй Магніфікат міласэрнасці Створцы з пакалення ў пакаленне, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Нараджэнне Езуса Хрыста ў стаенцы, убогасці і холадзе дзеля таго, каб узбагаціць усіх нас Сваёю шчодрасцю, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Ахвяраванне ў святыні Богу Свайго Сына як узнагароду за грахі свету і згоду на прыняцце меча болю, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Знаходжанне Езуса ў святыні і разважанне ў сэрцы над Яго словамі пра патрэбу прысутнасці ў справах Божых, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Свой клопат у Кане Галілейскай i тое, што Ты выпрошваеш у Збаўцы цудоўную дапамогу ўсім патрабуючым, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз цярплівае чаканне спаткання з навучаючым Хрыстом і пакорнае падпарадкаванне Свайго жыцця збаўчым намерам Божым, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз Свой удзел у справе адкуплення на Крыжы і прыняцце, згодна з воляй Сына, матчынай апекі на Касцёлам і ўсім чалавецтвам, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз чуванне на малітве разам з Апосталамі ў Вячэрніку, каб выпрасіць чалавецтву моц і дары Духа Святога, выпрасі нам злітаванне Божае.
Праз таямніцу Ўнебаўзяцця, якая няспынна прыносіць нам плады Твайго заступніцтва перад Богам i пасрэдніцтва ва ўсялякіх ласк, выпрасі нам злітаванне Божае.
Баранку Божы, які бярэш на сябе грахі свету, даруй нам, Пане.
Баранку Божы, які бярэш на сябе грахі свету, выслухай нас, Пане.
Баранку Божы, які бярэш на сябе грахі свету, змілуйся над намі.

С.: Маліся за нас, Маці Міласэрнасці.
Усе: Каб Бог абдарыў нас Сваёй міласэрнасцю.

Молімся. Божа, адзіны ў Святой Тройцы, Міласэрная Любоў, пакорна просім Цябе праз заступніцтва Маці Міласэрнасці, прабач нам грахі нашыя, вылячы нашыя слабасці, разарві ланцугі няволі, узмацняй у хвілінах выпрабаванняў і падтрымлівай у перашкодах лёсу. Навучы нас таксама ісці шляхам Тваіх прыказанняў i блаславенстваў, а таксама рабіць учынкі міласэрнасці, каб мы, стаючыся соллю зямлі і святлом свету, маглі імкнуцца да з’яднання з Табою ў небе. Які жываш і валадарыш на вякі вечныя. Амэн.

Малітвы да Маці Божай Міласэрнасці

Штодзённая малітва перад цудоўным абразом Маці Божай Міласэрнасці
О, Пані мая, Святая Марыя, Тваёй ласцы, міласэрнасці і Твайму асабліваму заступніцтву, сёння і кожны дзень, і ў хвіліну маёй смерці я душу і цела свае давяраю. Усе надзеі і суцехі мае, усе смуткі і цяжкасці, жыццё і канец жыцця майго я Табе даручаю, каб праз Твае заслугі ўсе мае ўчынкі былі накіраваныя на выкананне волі Тваёй і Твайго Сына. Амэн.

Малітва да Маці Міласэрнасці
Маці Міласэрнасці, Найсвяцейшая Панна Марыя, якая змясціла Свой цудоўны Абраз у Вострай Браме, каб усе маглі яго аглядаць, каб усе прытуляліся да Цябе ва ўсіх сваіх патрэбах як да Маці і Апякункі; я прыходжу да Цябе як сын марнатраўны, пакорна просячы, каб Ты прыняла мяне як Сваё дзіця і даручыла Свайму ўмілаванаму Сыну, Езусу Хрысту.

Старажытная малітва да Маці Міласэрнасці
Марыя Вострабрамская! Маці Міласэрнасці, якая валадарыш у Вострай Браме, не пераставай з гэтай і да апошняй гадзіны майго жыцця з дабрынёй Свайго Сэрца спаглядаць на мяне з вышыні Свайго Трону ў небе.
Наведай мяне ў хвіліну смерці разам з маім Анёлам Апекуном і маім святым Патронам, каб я атрымаў ласку перапрасіць Боскае Аблічча Сына Твайго, якога я так часта абражаў сваімі цяжкімі грахамі. Святая Марыя, Маці Божая! Маці Міласэрнасці, маліся за мяне цяпер і ў хвіліну смерці маёй. Амэн.

Малітва да Маці Божай Вострабрамскай
Вітаем Цябе, Найхвалебнейшая Каралева і Маці Міласэрнасця, вядомая цудамі ў Вострабрамскім Абразе. Мы падаем на калені перад Тваім святым Абразом. Мы пакорна просім Цябе, распалі нашыя сэрцы любоўю і ўдзялі нам ласку выртрывання ў служэнні Табе і Твайму Сыну, Езусу Хрысту.
Давяраем Табе, о Маці Міласэрнасці і Маці Касцёла, усю нашую дыяцэзію, яе душпастыраў, кансэкраваных асоб і ўсіх вернікаў. Выпрасі нам у Свайго Сына ласку узмацнення сярод нас еднасці і веры для дабра ўсяго Касцёла, каб, з’яднаныя повязямі любові, мы ахвярна працавалі ў Вінаградніку Касцёла Святога і будавалі Валадарства Божае ў сэрцах людзей.
Ты шчыра прытуляеш нас да Свайго Сэрца, Найміласэрнейшая Маці, і працягваеш да нас рукі, поўныя ўсялякіх ласк і дароў. Тваё матчынае сэрца прагне абдарыць нас усі, чаго мы патрабуем. Заахвочаныя гэтай дабрынёй з даверам мы звяртаемся да Цябе. Вырасі нам, Маці, усё тое, што нам патрэбна, а перш за ўсё, зрабі Сваім магутным заступніцтвам, каб мы захоўвалі чысціню і нявіннасць, верна і вытрывала захоўвалі дзіцячую любоў да Цябе, а ў сэрцы насілі вобраз Твайго Сына. Няхай Тваё Сэрца нас абараняе, кіруе намі і давядзе нас да вечнага святла. Амэн.

Перакладзена з польскай мовы